Aquesta pàgina ja no s'actualitza. Ara som a http://www.eivissaconfidencial.com

dijous, de novembre 25, 2004

El projecte Vila-Sant Antoni segueix essent macro

Amb un parell de dies de retard, finalment s'han posat a disposició del públic els plànols de l'autovia Vila-Sant Antoni. La primera impressió dels que l'han vist és que supera les dimensions que suposadament havia de tenir una vegada modificat. Destaquen tres macro-passos elevats, una ronda elevada i 8 o 9 noves rondes a nivell (a més del túnel i la variant de Can Tomàs, que ja coneixíem). Els trams en què hi ha només 4 carrils i res més amb prou feines superen la meitat del traçat.
Pareix que Matutes va enganyar Diario de Ibiza
Com que ens costa creure que el diari tengués la intenció de mentir quan va assegurar que només hi havia un vial de servei, és evident que algú va intentar enganyar la ciutadania facilitant-los informacions i plànols que no reflectien el projecte real en el seu conjunt. I la frase «para que los bomberos y todo el barrio puedan salir directamente a la rotonda» (Matutes dixit) és pura manipulació, perquè és evident que el vial és la sortida d'Amnesia. En tot cas, la informació queda en evidència perquè entre Sant Rafel i la primera ronda de Can Tomàs hi ha 6 carrils i tres enormes passos elevats (si tècnicament són vials de servei o no, és irrellevant). Cap d'aquests detalls no va sortir pulbicat a l'exclusiva de Diario de Ibiza.
Hi està d'acord el PSOE?
Tota la documentació del projecte està segellada amb l'escut del govern espanyol (que precedeix el del Govern Balear), amb la llegenda "Ministerio de Fomento. Dirección General de Carreteras" i una referència al Conveni de Carreteres. Donam per fet que el PSOE serà interrogat sobre aquest fet a la primera ocasió.

12 Comments:

Anonymous Anònim said...

A veure si la gent desperta, qui fins i tot en Mariano del 'gen' pareixia que estava content amb lo que es deia que seria el nou projecte!

25/11/04 6:55 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Tres breus comentaris:
1.- Si es fan accessos especials (i d'aquesta magnitut) per a una discoteca (Amnesia), es crea un precedent segons el qual tots els establiments a peu de carretera poden demanar que se'ls faci el mateix (accessos, rotondes, passos elevats o soterrats, etc).
2.- Per molts carrils que vulguin fer, quan tot el volum de trànsit arribi a Sant Antoni o a Vila es crearà un embut que provocarà coues i serà pitjor el remei que la malaltia.
3.- Qualsevol actuació edificatòria o d'implantació d'infraestructures que l'home fa sobre el territori és irreversible. Queda per sempre.

25/11/04 8:23 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Pero algú amb 2 dits de front se'ls va creure? Jo no. A veure si la gent reacciona d'una punyetera vegada. No deia l'Estela que no hauria passos elevats? El que possin el segell del Ministeri és una maniobra per fer veure que Madrid-PSOE ho beneeix. No ho havien fet fins ara. Es veu que estàn preocpats

25/11/04 10:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Lo curiós de tot és que amb 10 o 11 rondes entre vila i sant antoni no es farà més via a anar d'un lloc a l'altre. I així, que collons hi haurem guanyat una vegada enterrats casi 100 millons (o 400 si fan el peatge a l'ombra). Que algú m'ho expliqui!

25/11/04 11:41 p. m.  
Anonymous Anònim said...

DILLUNS 29, REUNIÓ DE LA PLATAFORMA (Bar Cruce, a les 9).
ÉS NECESSARI QUE HI TORNI A VENIR TOTHOM.
FACEU CÓRRER LA VEU!

26/11/04 11:24 a. m.  
Anonymous Anònim said...

"Las expropiaciones de la autovía de Sant Antoni se reducen un 36%"
Firmat: joan lluís ferrer.
(diari d'avui)

ara parlant bé de ses autopistes de n'estella? lo que s'ha de fer per conservar sa feina!!!
on sou tots es que el defenieu fa un parell de dies, eh???

26/11/04 11:39 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Antropòlegs, on sou? Veniu a estudiar les conseqüències del caciquisme ferotge a una col·lectivitat endogàmica assentada sobre un territori petit i limitat.

26/11/04 12:50 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Els projectes de carreteres són molt necessaris i Pere Palau va dir que s'havíen reduït al màxim per garantir la seguretat que han de tenir.

26/11/04 8:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Psiquiatres! Es urgent ! Necessitam ajuda urgent per a les paranoies de la progresia local ! Els cacics els persegueixen, els periodistes, abans fidels, els traicionen, els seus somnis són plens de carreteres i vials de servei, els partits d´esquerres se´ls tornen aliats del PP, perden lamentablement les eleccions.... Correu, que la vostra feina s´acumula ràpidament !!!

26/11/04 8:37 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Quina obsessió heu agafat amb Joan Lluis Ferrer.A qui molesta la seua feina? Això vol dir que els seus comentaris o articles fan mal i/o molesten. Estic segur qe s'ha equivocat moltes vegades, com tots naltros pero no perdem la perspectiva, els enemics son uns altres i ell és de les poquíssimes persones que encara s'atreveix a dir o escriure alguna cosa contra Matutes i CIA.
Quant al preu de l'autopista de Sant Antoni, el preu de licitació són 70,5 milions d'euros ara, que amb el peatge a l'ombra seràn uns 250 milions¡. Pensau que el Consell ha reconegut que la de l'aeroport, que té un pressupost de 60 milions, en 25 anys ens costarà 221. Els comptes són fàcils. Hem de permetre això? Que esperen tots els que encara voten PP i coses semblants?

27/11/04 5:44 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo tenc un problema amb les persones que juguen a fer de Buades, i em perdonareu però em pareix que aquest home és el que està fent. En serà conscient o no, però pareix que està contribuint a rebentar el pacte i en definitiva afavorint de retruc qui creu que està criticant.

27/11/04 8:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

on son es socialistes? encara no han dit aquesta boca és meua!

28/11/04 2:08 p. m.  

Afegeix un comentari

<< Home