Aquesta pàgina ja no s'actualitza. Ara som a http://www.eivissaconfidencial.com

dimarts, gener 18, 2005

Un altre "gendre" del PP col·locat?

Conten que un "amic" de la consellera Stella Matutes està ben col·locat pel Consell i que li agrada donar la seua targeta de visita, diuen, per presumir de càrrec. La classe de relació que la filla d'Abel Matutes té o ha tengut en el passat amb aquesta persona només és cosa seua, però sembla que ella mateixa en algun moment s'hi ha arribat a referir com a "nòvio" o equivalent.
Segons ens expliquen, aquesta persona abans estava a l'Ajuntament de Formentera com a tècnic d'esports fruit d'un conveni amb el Consell. Posteriorment sembla que no es va renovar el conveni que hi havia i ha acabat treballant pel Govern Balear, si bé està ubicat a la mateixa seu del Consell. Per suposat, si mai ningú ha demanat explicacions al president Pere Palau per la quantitat de familiars que es col·loquen per les administracions del PP, ell sempre respon que no és el Consell qui els contracta (cosa que és certa, perquè per alguna raó els "gendres" sempre estan en nòmina del Govern, com en els casos de l'IBASAN o l'IDI).
També ha corregut la veu que l'amic en qüestió és independentista i, tot i que alguns no li coneixen afiliació política, pareix que és la mateixa consellera qui ho ha dit en algun moment.

22 Comments:

Blogger Un indígena said...

Independentista?? Deu ser per això que fa feina per al Govern Balear. Coneguda com és la persecució que ha patit algun funcionari del Consell per motius polítics (instigada pel mateix president), ja deia jo que no podien haver agafat un independentista. De tota manera, no cal ser amic de na Stella per fer feina al Consell. És sabut que durant la present legislatura hi ha alguns treballadors que ja han vist prorrogat el seu contracte de manera que, fent s'ase, ja duen un parellet d'anys fent feina sense haver tret cap oposició. L'únic que s'ha de fer és no caure antipàtic a ningú de la quinta planta i posar cara de pena (o jurar lealtad inquebrantable).

18/1/05 8:24 AM  
Blogger eivissenc said...

Me pareix que ha de ser més difícil ser independentista i gendre de l'AMO (que venia aquest anticatalanisme ranci i tronat a les darrers eleccions) que no ser independentista i treballador del Govern, je, je.
Però bé, a jo no m'importa la vida sexual de les conselleres. Només què es fa amb els nostres sous. I col·locar la família sense ni camuflar-ho amb oposicions manipulades està molt lleig, per habitual siga allà on mana el pp (i el psoe no es queda curt, tot s'ha de dir...).

18/1/05 10:03 AM  
Blogger jordier said...

Lo del PP és de república bananera. Com consideren el poder i les institucions seues en propietat, actúen en conseqüència. Obres adjudcades a empreses vinculades al president i a "l'amo", familiars inútils (perquè els alres els coloquen a les seues empreses) col·locats, etc.
Quants familiars i amics peperos hi ha treballant allí? Per què no feis la relació? Seria divertit.
Es que el papà no té un lloc on colocar-lo?

18/1/05 11:00 AM  
Blogger El darrer eivissenc said...

Llista? No seré jo qui la faci (no conec tots els noms). Ara bé, dins del Consell tothom deu saber qui són els que a cada canvi de govern han ascendit a algun càrrec ben remunerat o han tornat allà on eren. Aquests ho tenen malament perquè si el govern canvia de color saben que hauran de deixar pas als amics del altres. En aquest tema no hi ha bons ni dolents. Una altra cosa són els que entren mitjançant oposició (i aconsegueixen una plaça en propietat), mitjançant processos de molt dubtosa legalitat, oposicions fetes a mida, entrevistes personals que fan inútil qualsevol examen, etc. Això probablement és més greu que ajudar un dels nostres.

18/1/05 11:27 AM  
Blogger JOSEP1 said...

JO CONEC A AQUESTA BASTANT BÉ Y US PUC DIR QUE ES UNA PERSONA AMB PRINCIPIS I ENCARA QUE ESTIGUI AMB LA FILLA DE L'AMO, SEGUEIX PENSANT IGUAL QUE SEMPRE.
EN QUANT A LA FEINA ELL ENCARA TREBALLA A L'AJUNTAMENT DE FORMENTERA COM A TÈCNIC D'ESPORTS I PORTA UNS 4 ANYS, I TAMBÉ COL.LABORA AMB L'ESCOLA BALEAR DE L'ESPORT (UN ÒRGAN DEL GOVERN BALEAR PER A L'ORGANITZACIÓ DE CURSOS DE FORMACIÓ), PERÒ ELL JA COL.LABORAVA AMB AQUEST ÒRGAN EN L'ANTERIOR LEGISLATURA, EL QUE PASSA ES QUE ARA TOT ES PARLA I ES MAGNIFICA PER ESTAR AMB QUI ESTÀ.
ES DIFICIL DESACREDITAR-LO JA QUE ES UN MOLT BON PROFESSIONAL I LASEVA TASCA ES MOLT BONA.
DIR QUE LA FEINA QUE FA PER EN GOVERN LA VA COMENCAR A FER MOLT ABANS D'ESTAR AMB QUI ESTAR. AQUESTA FEINA QUE ES PER HORES VA ESTAR VACANT DURANT 8 MESOS PER LO MAL PAGADA QUE ESTÀ EN RELACIÓ A LA FEINA QUE PORTA.
ELL AMB 2 ANYS HA FET UNS 18 CURSOS, ´10 MES QUE L'ANTERIOR DELEGAT EN 5 ANYS...
NO CREC QUE DONI LA SEVA TARJA DE VISITA, ES UNA PERSONA RESERVADA EN AQUET SENTIT.
US HO DIC PERQUÈ EL CONEC, ARA AIXÒ SI, L'AMO NO DEU ESTAR MOLT CONTENT DE VEURA LA FILLA AMB UN TIO D'ESQUERRES. JAJAJA

19/1/05 12:43 PM  
Blogger eivissenc said...

La veritat és que trob una mica sorprenent que a una persona com la que descrius (amb principis, treballador, honest, que no es mou per sous) li puga agradar la filla supermegapijafashion del gran cacic. Però bé, els camins de l'entrecuix són més inescrutables que els del Senyor o els de l'AMO.

19/1/05 1:38 PM  
Blogger vilera said...

Quin panegíric que ha fet del "gendre" de l'Amo el de Sant Josep. Lo d'aquest tío al Consell és vox populi, no l'intentis justificar.

19/1/05 2:32 PM  
Blogger marianet said...

M'he equivocat hi he entrat a la web de salsa rosa? ara resulta que hem de parlar de la vida sentimental d'aquesta gent... El paio del que parlau ja fa temps que ésw tècnic d'esports i no crec que hagi de deixar de ser d'esquerres perque li agradi una determinada persona. Això de que està entxufat és una asenada. El conec bé i sé que ni tan sols coneix a l'AMO. Igual resulta que els cacics són més liberals que molts dels que escriuen per aquí.

20/1/05 2:15 PM  
Blogger ignasiwallis said...

En una cosa tens raó Marianet: si alguns dels que escriuen per aquí tinguessin el poder a més d'un ja l'haurien afusellat. Aquí es porta molt això de "Si no penses com jo ets un corrupte i li fas el joc al PP i el que vols és enriquir-te destrossant l'illa", ara, quan arrivo a la cadira m'hi aferro i no hi ha Deu que em pugui fer amollar-la, i on vaig dir digo digo Diego

20/1/05 2:35 PM  
Blogger jordier said...

ignasiWallis i Marianet: Els "puretas" sou vosaltres. No es tracta de parlar de la vida privada de ningú sino que els del PP mesclen la cosa pública amb la privada.
Aquest al·lot del que parlau va entrar a l'ajuntament de Formentera pero el seu càrrec del Govern li han donat per ser qui és i us puc garantir que l'amo el coneix. Coneix tothom qui s'atraca a les seues filles, cosa lògica per altra banda.

20/1/05 5:37 PM  
Blogger ignasiwallis said...

Jordier: t'he de recordar que no fa tant una presidenta del Consell a la que tots estimeu molt compartía pis, i no em refereixo al privat, amb sa seva parella sentimental????

I a Vila, on treballa la filla d'un concejal del Psoe???, i a qui va ficar un ex concejal a treballar a l'ajuntament, però l'escàndol va ser tan greu que Tarrès va haver de ficar-hi ma??? Quins mèrits té una de les persones que treballa en s'alcaldía per ocupar aquest càrrec???

Que passa, que quan ho fan els uns està bé i quan ho fan els altres no???

20/1/05 8:03 PM  
Blogger marianet said...

jordier: tens tota la raó del món en què el PP mescla interés públic i privat (per Déu, ni que jo els vullgués defendre!!); però afirmes gratuïtament que se l'ha contractat per ser gendre d'un tio a nes que no coneix personalment (et repeteix que ho sé de primera nà) i es posa en dubte que pugui tenir es seus principis per haver-se ajuntat amb una persona. Aquí es llegeixen afirmacions tan gratuïtes com les que fa l'AMO quan va de miting i avisa als pobres pagesos que es rojos els confiscaran les terres.

20/1/05 8:52 PM  
Blogger jordier said...

A mí personalment me sembla igual de malament tant si ho fan uns com els altres. L'enxufisme és una lacra més a erradicar.
Pel que fa al tema de Pilar Costa és cert això que dius encara que també hi ha que dir que ara ja no hi és, i els del PP els coloquen de funcionaris perquè no se'n vagin mai. Dit això he de reconèixer que me sembla malament tant una cosa com l'altre. També tenien a la "tieta".
Pel que fa a la persona de l'alcaldia de Vila, si és qui crec que és et puc garantir que es va guanyar la plaça i que als socialistes de Dalt Vila no els hi feia gaire gràcia, encara que ara estiguin encantats amb ell.
No dubt dels valors de l'al·lot d'Estela però ara mateix té tracte preferent.

20/1/05 10:51 PM  
Blogger eivissenc said...

jo tenia entès que el cap de gabinet de na pilar costa va arribar al lloc pels seus propis mèrits, i després va venir el que va venir (coses de la vida...). si és així, no té res a veure amb el què estam parlant!

21/1/05 3:20 PM  
Blogger rafaler said...

Efectivament, així va ser segons tenc entés.

21/1/05 6:11 PM  
Blogger rafaler said...

Efectivament, així va ser segons tenc entés.

21/1/05 6:11 PM  
Blogger rafaler said...

Un altre cosa és que a partir d'aquell moment existien vàries opcions per posar en pràctica allò de la dona del Cèsar.
El que ja no té tanta justificació és lo de la "tieta".

21/1/05 6:15 PM  
Blogger rafaler said...

Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

21/1/05 6:15 PM  
Blogger rafaler said...

Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

21/1/05 6:15 PM  
Blogger rafaler said...

Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

21/1/05 6:15 PM  
Blogger rafaler said...

Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

21/1/05 6:15 PM  
Blogger Cassiopea said...

Quina il.lusió!!! n'Estrellita amb un tio de principis??????? i si se n'hi encomana algun???? mirau que si deixa de pensar només amb la "puta pela" com es seu papi i deixa correr sa collonada aquesta de ses carreteres!

23/1/05 5:37 PM  

Afegeix un comentari

<< Home