Es tem per la unitat de la Plataforma
Que la Plataforma contra les Autopistes reuneix a gent de sensibilitats i motivacions diferents no és cap secret. Fins ara, mantenir una posició unitàira ha estat fàcil, perquè ningú tenia cap dubte que la proposta del Consell era un disbarat. Però la informació que el Consell i el Govern pretenen reduir significativament el projecte sotmès a exposició pública podria ara obrir la caixa dels trons. Si l'autovia es convertís realment en un desdoblament de 4 carrils i poc més de 20 metres d'ample, una part significativa dels membres de la Plataforma no hi estaria en contra. Fins i tot el GEN ha donat a entendre que seria un projecte acceptable i que la reforma a la baixa del que s'havia presentat inicialment és una victòria en tota regla.
A la reunió de dilluns, es va decidir (no sense el recel d'una part dels presents) que un enginyer membre de la Plataforma prepararia un esborrany que se sotmetria a l'assemblea. La idea és "deixar d'estar en contra de tot" i definir un model de carretera en positiu. Es dóna per fet que aquest esborrany tendrà quatre carrils, tot i que amb una amplada total lleugerament inferior als 23 metres que el Consell diu ara que té el nou projecte. En allò que tothom va coincir va ser en rebutjar el túnel de Sant Rafel i la variant de Can Tomàs. Tot i així, hi va haver qui es va oposar a fer una declaració de mínims, perquè podia donar a entendre que s'acceptaven els 4 carrils i la quantitat de rondes previstes.
8 Comments:
Que ningú es confii. Mentre al PTI no quedi ben claret i definit el model de carreteres i s'impedeixin expresament les burrades com les que s'han proposat, tard o d'hora ho tornaran a intentar.
Algú s'imagina que tots els pobles de Catalunya o de Mallorca de la mida de Sant Antoni o Vila decidissin ampliar les seves carreteres i transformar-les en autovies de 4 carrils (com la nacional II)? És la definició de desproporció, i a Eivissa ho portaran a la pràctica. Visca!
Jo era a la reunió i és cert que la preocupació més important dels que no volien acceptar els 4 carrils era precisament que la cosa no s'acabaria així. No puc entendre que fins i tot el GEN ho accepti...
Avui havia 3 o 4 kilometres de caravana entre vila i San Rafel, i tot es cinturó de ronda colapsat. Es que diuen que només hi ha problemes en agost deu ser que no van per enmig. no fan falta 9 carrils, pero 4 si. cualsevol amb una mica de sentit comú ho veu clar.
És que el GEN no és el que era.
Quan no es fa res, deu ser molt fàcil criticar la feina que fan els altres
Llegiu tots s'article que hi ha avui a Ultima Hora. Supos que sortirà demà o passat as Diari, que sempre publica ses peces d'opinió quan ja han sortit abans a UH.
Jajajaja, quina manera de fer es ridícul. Amb tanta prepotència, es pensen que es articles i cartes d'opinió les poden publicar sempre després que Ultima Hora i deuen pensar que ningú ho afina. Encara m'enrecord d'aquella volta que varen retallar/censurar una carta que criticava un socialista (en Vicent Tur) que Ultima Hora publicava sencera. Van perden credibilitat cada dia que passa!!
Afegeix un comentari
<< Home